Цей міський автобус, розроблений понад три десятиліття тому, й досі залишається наймісткішим у своєму класі. Йдеться про чотиривісну модель Megashuttle N 4032/4 від Auwarter-Neoplan, на двох палубах якої розміщувалося 100 місць для сидіння, а загальна пасажиромісткість сягала 180 чол. Як прототип машину показали на Всесвітньому конгресі Міжнародного союзу громадського транспорту (UTIP), що проходив у 1993 році в Сіднеї.
Автобус мав довжину 15 000 мм, ширину 2500 мм та висоту 4000 мм. Завдяки двом переднім керованим осям, а також колесам останньої осі, які поверталися на кут в 3 град., діаметр розвороту вдалося скоротити до 23,9 м. Споряджена маса автобуса становила 19,5 т, а повна доходила до 32 т. Машину оснастили турбодизелем MAN D2865 LOH02 потужністю 320 к. с., що працював в парі з автоматичною 5-ступеневою коробкою передач ZF Ecomat.
Відзначимо, що Auwarter-Neoplan до 1993 року вже отримав сертифікат, а також домігся зміни правил, які давали можливість експлуатувати 15-метровий автобус на дорогах Німеччини. Однак Megashuttle так і не пішов – він коштував чималих грошей і був досить витратним при обслуговуванні.
Найбільш економічним рішенням були тривісні моделі завдовжки 13,7 м. Внаслідок 1998 року модель Megashuttle прибрали з виробничої програми – загалом було випущено всього 14 од. А на рубежі тисячоліть ця ж доля спіткала й чотиривісного туристичного побратима – Neoplan Megaliner. На той час у Європі вже було дозволено експлуатацію тривісних одиночних автобусів аналогічної, 15-метрової довжини.