На початку червня стартував масштабний проект з розширення потужності прикордонного перевантажувального вузла у Малашевичах, який є ключовим хабом на маршруті залізничного транспортного коридору Китай-Європа. Цю інформацію публікує ЦТС з посиланням на Biala Sie Dzieje.
Компанія Cargotor, яка є дочірньою структурою польського державного оператора залізничної інфраструктури PKP PLK, вже зареєструвала уряду Люблінського воєводства журнал будівельних робіт для будівництва логістичного парку у Малашевичах.
В даний момент триває тендерний відбір підрядника для будівництва. Перший етап подання заявок на участь у тендері закінчується 10 січня 2025 року.
Проект отримав фінансування у розмірі 3,2 мільярдів злотих (744 мільйони євро) від уряду і має на меті подвоїти потужність перевантажувального вузла.
Після завершення реконструкції у 2028 році пропускна спроможність прикордонного хаба збільшиться майже удвічі: з 16 до 35 пар поїздів. Максимальна довжина потягів також зросте з 750 до 1000 метрів.