Перша всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу SBC Summit Ukraine зібрала понад 350 учасників

16 травня в столичному UNIT.CITY відбулась перша всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу для обміну досвідом та мережування SBC Summit Ukraine. На ній зібралися понад 350 гостей – представники спортивних організацій, бізнес-компаній та медіа.

Своїм досвідом та ідеями поділилися понад 35 спікерів, які багато років працюють у спортивній галузі та мають у ній вражаючі досягнення.

Саміт розпочався з дискусійної панелі «Український спорт під час війни: завдання – зберегти та перемогти», під час якої президент НОК України Вадим Гутцайт розповів про успіхи у відстороненні російських та білоруських спортсменів від великих міжнародних змагань, зокрема Олімпійських ігор-2024. Дворазова олімпійська чемпіонка Лілія Подкопаєва поділилася своїм досвідом та розповіла про важливість підтримки юних спортсменів в умовах війни.

Заступниця голови «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Ірина Шинкаренко продемонструвала, як «Епіцентр» підтримує спорт під час війни. Зокрема, діє спільний проект «Інтерспорт» з фондом «Діти Героїв», що підтримує дітей, батьки яких загинули на війні. Крім того, «Епіцентр» продовжує співпрацю з Національним олімпійським комітетом.

Пізніше Head of Brand Setanta Sports Ярослав Чуйко розкрив секрети ефективної стратегії співпраці між брендами на прикладі успішної колаборації Setanta Sports та Netflix, а директор з маркетингу iGaming-компанії FAVBET Євген Яценко розповів, на що треба звернути увагу українським спортивним клубам та компаніям, щоб стати більш привабливими для потенційних спонсорів.