Скандал навколо ТРЦ Ocean Mall: проблеми з тунелем метро в Києві

Одним із чинників, що вплинули на стан тунелю синьої лінії у районі «Либідської», є будівництво ТРЦ Ocean Mall з порушенням будівельних норм, заявив у інтерв’ю «Телеграфу» архітектор, активіст і голова КМЦ «Українське товариство охорони пам’яток історії та культури» Анатолій Фролов.

Він вважає, що реальний термін для запуску повноцінного руху поїздів між «Либідською» та «Деміївською» буде 2026 рік.

«Якщо вони хочуть вирити новий тунель, то це буде не 2025-й, а скоріш за все 2026 рік, коли саме і запустять рух по цьому ділянці. Тому що там є серйозна проблема. На сьогодні багато хто каже, що це винен Янукович, адже за його каденції будували той ділянку і запускали нові станції в бік житлового масиву «Теремки». Але є геологія, і в цій ситуації потрібно знайти первинну причину, чому сталася ця аварія», – розповів він.

За словами архітектора, одним із чинників, що вплинули на стан тунелю синьої лінії у районі «Либідської», є будівництво ТРЦ Ocean Mall з порушенням будівельних норм. Він підкреслив, що коли будуються будинки або споруди, вони не повинні перетинати межі «червоних ліній».

«Архітектор, який це спроектував, порушив норми. В місті навіть балконах не можна робити великих габаритів, які б виступали за «червоні лінії», – пояснив Фролов.

Ситуація з метро в Києві – останні новини
З 9 грудня 2023 року в Києві закрили на ремонт частину синьої лінії метрополітену через необхідність термінового ремонту на перегонному тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська».

У січні голова Офісу трансформацій Максим Бахматов повідомив, що частина синьої лінії метро, яку закрили на ремонт, може відновити роботу через декілька років.

18 січня директор «Київського метрополітену» Віктор Брагінський заявив, що економічно обґрунтована тарифна ставка на проїзд у столичному метро у 2024 році становить понад 30 гривень.