За пресрелізом, угода була укладена під час турне Марка Цукерберга в Азію наприкінці лютого 2024 року, де він зустрівся з вищим керівництвом LG. Під час зустрічі обговорювалися бізнес-стратегії та розробка пристроїв XR нового покоління.
Генеральний директор LG Вільям Чо виявив зацікавленість у технологіях Meta, зокрема у гарнітурі Meta Quest 3 та розумних окулярах Ray-Ban Meta. LG бачить потенціал у поєднанні платформи Meta з власними можливостями у сфері контенту та телевізійних сервісів.
Співпраця з Meta відповідає стратегії LG зосередитися на перспективних сферах, що відображено у стратегії Future Vision 2030, спрямованій на створення компанії розумних рішень для дому з безперервним користувацьким досвідом у різних просторах, включаючи віртуальний. LG створив спеціалізований підрозділ XR для прискорення розвитку у віртуальному просторі.